REGULAMIN UCZELNIANEJ PLATFORMY eNAUCZANIE PG
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług i informacji oferowanych na Uczelnianej Platformie eNauczanie PG na Politechnice Gdańskiej.
§1 Struktura organizacyjna
- Platforma eNauczanie PG jest systemem informatycznym do wspierania realizacji strategii uczelni w zakresie edukacji związanej z szerokim i otwartym wykorzystaniem nauczania zdalnego i mieszanego.
- Aby zapewnić sprawne funkcjonowanie platformy eNauczanie PG w ramach schematu organizacyjnego Politechniki Gdańskiej wprowadza się następujące funkcje:
- administrator techniczny– pracownik lub jednostka Politechniki Gdańskiej zajmująca się administrowaniem systemu oraz modyfikacjami technologicznymi platformy eNauczanie PG mającymi na celu dostosowywanie jej do potrzeb i wymagań użytkowników,
- Helpdesk– pracownik lub zespół pracowników oddelegowany przez administratora technicznego do zapewnienia wsparcia dla świadczonych usług informatycznych,
- pełnomocnik Rektora ds. eNauczania – pracownik wydziału, centrum dydaktycznego lub innej jednostki Politechniki Gdańskiej powoływany przez Rektora Politechniki Gdańskiej, który przy współpracy z Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej koordynuje działaniami mającymi na celu dostosowanie platformy eNauczanie PG do potrzeb uczelni,
- administrator wydziałowy/centrum– pracownik wydziału, centrum dydaktycznego lub innej jednostki Politechniki Gdańskiej posiadający prawa do zakładania oraz usuwanie e-kursów w ramach kategorii e-kursów danego wydziału/centrum, prawa te nadaje mu administrator techniczny na wniosek prodziekana odpowiedniego ds. kształcenia wydziału/dyrektora centrum/kierownika jednostki Politechniki Gdańskiej,
- koordynator ds. e-learningu – pracownik wydziału lub centrum dydaktycznego Politechniki Gdańskiej koordynująca działaniami związanymi z organizacją procesu tworzenia i prowadzenia e-kursów w ramach kategorii e-kursów danej jednostki, koordynator ds. e-learningu wydziału lub centrum jest powoływany przez prodziekana odpowiedniego ds. kształcenia wydziału/dyrektora centrum/kierownika jednostki Politechniki Gdańskiej,
- użytkownik– osoba posiadająca konto na platformie eNauczanie PG i dostęp do systemu poprzez przeglądarkę internetową przy użyciu loginu i hasła w sieci PG oraz poza nią,
- prowadzący e-kurs– użytkownik o uprawnieniach do zamieszczania treści merytorycznych w ramach prowadzonego e-kursu,
- gość– osoba korzystająca z zasobów platformy eNauczanie PG nie posiadająca na niej konta.
- e-sklep platformy– (nazywany później e-sklepem) to oferta e-kursów na platformie eNauczanie, do których dostęp jest możliwy po wniesieniu opłaty poprzez elektroniczny system płatności online,
- klient komercyjny– (nazywany później klientem) to osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która nabyła w e-sklepie usługę, do której odpłatny dostęp jest możliwy poprzez platformę edukacyjną; w przypadku gdy klient korzysta z platformy edukacyjnej, jest równocześnie użytkownikiem.
§2 Uprawnienia i obowiązki uczestników procesu kształcenia na odległość
- Administrator techniczny platformy to Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej, który jako techniczny opiekun systemu:
- jest odpowiedzialny za sprawne działanie systemu i dostosowywanie technologicznych możliwości wykorzystania platformy eNauczanie PG do potrzeb jej użytkowników,
- opracowuje strukturę platformy związaną z jej optymalnym technicznym funkcjonowaniem,
- posiada pełne uprawnienia do zmiany i modyfikacji systemu, zakładania i modyfikowania kont użytkowników,
- posiada pełne uprawnienia zakładania katalogów oraz e-kursów oraz opracowuje, po konsultacji z pełnomocnikiem Rektora ds. eNauczania, obowiązującą ogólną strukturę nazewnictwa kategorii e-kursów na platformie,
- określa wielkość i format plików zamieszczanych w platformie,
- testuje i instaluje aplikacje potrzebne do prowadzenia e-kursów i tworzenia materiałów multimedialnych i interaktywnych na platformie eNauczanie PG w porozumieniu z pełnomocnikiem Rektora ds. eNauczania oraz dostosowuje wygląd graficzny i rozkład treści informacyjnych dla użytkowników na platformie,
- określa obowiązujący sposób uwierzytelniania przekazywanych i rozpowszechnianych danych,
- prowadzi archiwizację elearningowych szkoleń dla studentów przygotowujących ich do udziału w zajęciach dydaktycznych prowadzonych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość na platformie eNauczanie PG,
- prowadzi archiwizację elearningowych szkoleń dla nauczycieli przygotowujących ich do prowadzenia zajęć dydaktycznych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość na platformie eNauczanie PG,
- przekazuje koordynatorowi merytorycznemu informacje o zgłoszonych przypadkach naruszania praw autorskich bądź incydentów zamieszczania w informacjach i materiałach prezentowanych na platformie eNauczanie PG treści nieprzyzwoitych, obraźliwych i obscenicznych (art.141 Kodeksu Wykroczeń) lub naruszających dobra osobiste osób fizycznych, przy czym nie monitoruje materiałów zamieszczonych na e-kursach oraz nie decyduje w kwestiach związanych ze zgodnością z prawem, w tym autorskim, materiałów zamieszczanych na e-kursach .
- Pełnomocnik Rektora ds. eNauczania:
- opracowuje propozycje zmian w regulaminie uczelnianej platformy eNauczanie PG,
- zgłasza potrzeby w zakresie tworzenia powiązań platformy z systemami uczelni,
- zgłasza administratorowi technicznemu uwagi dotyczące funkcjonowania platformy,
- zgłasza administratorowi technicznemu zapotrzebowanie na aplikacje potrzebne do prowadzenie e-kursów i tworzenia materiałów multimedialnych i interaktywnych na platformie eNauczanie PG,
- zgłasza administratorowi technicznemu uwagi dotyczące zmian związanych z wyglądem graficznym i rozkładem treści informacyjnych dla użytkowników,
- odbiera i akceptuje lub odrzuca zmiany w platformie wprowadzone przez administratora technicznego,
- zgłasza do Działu Zapewniania Jakości oraz do Działu Kształcenia potrzeby w zakresie rozwiązań organizacyjnych oraz formalno-prawnych, które są związane z prowadzeniem e-kursów na platformie i powinny być wdrażane lub monitorowane w skali uczelni.
- Administrator wydziałowy/centrum to pracownik wyznaczony przez dziekana/dyrektora/kierownika wydziału, centrum dydaktycznego lub innej jednostki Politechniki Gdańskiej, który:
- opracowuje strukturę zasobów w ramach kategorii e-kursów danej jednostki,
- posiada pełne uprawnienia dostępowe do wszystkich e-kursów w danej kategorii,
- posiada pełne uprawnienia zakładania katalogów oraz e-kursów,
- wspiera pracowników swojej jednostki w zakresie technicznych aspektów korzystania z platformy eNauczanie PG.
- Koordynator ds. e-learningu – to pracownik wyznaczony przez dziekana/dyrektora/kierownika wydziału, centrum dydaktycznego lub innej jednostki Politechniki Gdańskiej, który:
- koordynuje działaniami związanymi z podziałem e-kursów na platformie eNauczanie PG w ramach kategorii e-kursów danej jednostki,
- reprezentuje swoją jednostkę w przypadku potrzeby zgłaszania propozycji zmian funkcjonalności na platformie eNauczanie PG,
- na wniosek przełożonego wykonuje działania związane z monitoringiem e‑kursów oraz procesem ich archiwizacji,
- informuje pracowników danej jednostki w zakresie możliwości i wymagań formalno-prawnych związanych z prowadzeniem e-kursów,
- wspiera pracowników swojej jednostki w zakresie metodycznych aspektów korzystania z platformy eNauczanie PG,
- posiada informację dotyczącą odpłatnych e-kursów prowadzonych przez pracowników danego wydziału lub centrum,
- zgłasza dziekanom wydziałów, dyrektorom lub kierownikom jednostek uczelni zgłoszone nieanonimowo przypadki naruszania praw autorskich bądź incydentów zamieszczania w informacjach i materiałach prezentowanych na platformie eNauczanie PG treści nieprzyzwoitych, obraźliwych i obscenicznych (art.141 Kodeksu Wykroczeń) lub naruszających dobra osobiste osób fizycznych.
- Prowadzący e-kurs jest użytkownikiem mającym prawa edycji i modyfikacji zasobów e-kursu włączając w to oraz określanie poziomu i sposobu dostępu do zasobów, monitoring udziału, aktywności i ocen uczestników. Prowadzący jest osobą odpowiedzialna za zawartość merytoryczną e-kursu i ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie treści zamieszczane na e-kursie oraz odpowiada za ich zgodność z prawem, w tym autorskim. Zasady uzyskania statusu prowadzącego w poszczególnych kategoriach e-kursów na platformie ustalane są przez prodziekana właściwego ds. kształcenia wydziału/dyrektora centrum/ kierownika jednostki Politechniki Gdańskiej, do której należy dana kategoria e-kursów, a zasady prowadzenia e-kursu wynikają z procedur uczelnianego systemu zapewniania jakości kształcenia. Przy czym zakres przyznanych praw prowadzącemu e-kurs może być ograniczony do dostępu umożliwiającego tworzenie merytorycznych materiałów edukacyjnych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość bez możliwości dostępu do danych osobowych uczestników i tworzenia grup.
- Użytkownik jest osobą posiadającą konto na platformie eNauczanie PG lub dostęp do systemu przy użyciu loginu i hasła, które obowiązuje go na platformie Moja PG.
- Użytkownik jest zobowiązany do:
- w przypadku osób nie posiadających aktywnego konta na portalu Moja PG do wypełnienia formularza rejestracyjnego i profilu swoimi prawdziwymi danymi osobowymi w celu aktywacji konta,
- w przypadku osób posiadających aktywne konto na platformie Moja PG do zalogowania się przez centralny punkt logowania,
- nie przekazywania osobom trzecim przyznanego przez administratora loginu i hasła dostępu do platformy i e-kursów,
- poszanowania praw autorskich do treści udostępnionych w ramach kursów i nieudostępniania ich dalej,
- nie przekazywania za pośrednictwem platformy żadnych materiałów niezgodnych z prawem, w tym autorskim, normami społecznymi i obyczajowymi lub mogącymi zachęcać innych uczestników e-kursu do zachowania stanowiącego przestępstwo lub naruszenie prawa,
- nie podejmowania prób złamania hasła innych uczestników, czy też do uzyskania nie przysługujących mu praw dostępu.
- Użytkownik ma prawo do:
- wglądu do swoich danych oraz możliwości ich poprawiania,
- korzystania z materiałów oferowanych w ramach e-kursów na platformie eNauczanie PG, do których uzyskał prawo dostępu.
- Gość jest to osoba, która ma prawo do korzystania z zasobów platformy w zakresie ograniczonym przez koordynatora, administratora i prowadzących e-kursy bez konieczności logowania się do systemu.
§3 Rola Helpdesku
- Helpdesk stanowi wsparcie dla osób korzystających z uczelnianej platformy eNauczanie PG w zakresie wybranych zagadnień związanych z technicznymi aspektami jej funkcjonowania.
- Helpdesk podejmuje działania w zakresie:
- zamieszczania komunikatów o awariach lub problemach w funkcjonowaniu platformy na stronie zgloszenia.pg.edu.pl.
- zgłaszania drogą mailową administratorowi technicznemu zgłoszonych do Helpdesku nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem platformy,
- informowania użytkowników o przyjęciu zgłoszenia związanego z nieprawidłowościami związanymi z funkcjonowaniem platformy,
- zarządzania szkoleniem na uczelnianej platformie eNauczanie PG dla studentów, przygotowującym ich do udziału w zajęciach dydaktycznych prowadzonych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, przy czym na część szkolenia związaną z metodyką kształcenia na odległość odpowiada koordynator merytoryczny,
- zarządzania szkoleniem na uczelnianej platformie eNauczanie PG dla nauczycieli, przygotowującym ich do prowadzenia zajęć dydaktycznych prowadzonych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, przy czym na część szkolenia związaną z metodyką kształcenia na odległość odpowiada koordynator merytoryczny,
- instruowania użytkowników w zakresie korzystania z funkcjonalności platformy,
- instruowania użytkowników w zakresie tworzenia, usuwania oraz archiwizowania e-kursów,
- instruowania użytkowników w zakresie korzystania z aplikacji do tworzenia treści multimedialnych i interaktywnych,
- realizacji materiałów pomocniczych dla użytkowników związanych z funkcjonowaniem platformy zgłoszonych przez koordynatora merytorycznego oraz administratora technicznego,
- aktywacji możliwości wniesienia opłaty (poprzez elektroniczny system płatności on-line) za dostęp do wybranego e-kursu,.
- Helpdesk nie podejmuje działań w zakresie:
- dodawania lub usuwania prowadzących oraz użytkowników w ramach e‑kursów,
- podziału na grupy użytkowników w ramach poszczególnych e-kursów,
- dodawania lub usuwania treści merytorycznych na e-kursach oraz w ich modułach,
- przekształcania do postaci e-kursu materiałów edukacyjnych utworzonych w postaci tradycyjnej (na papierze) przez użytkowników,
- kontrolowania i raportowania aktywności użytkowników na e-kursach,
- decydowania w kwestiach związanych ze zgodnością z prawem, w tym autorskim, materiałów zamieszczanych na e-kursach.
- Helpdesk zapewnia obsługę użytkowników w zakresie udzielania informacji dotyczących korzystania z funkcjonalności platformy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30.
- Helpdesk przyjmuje zgłoszenia dotyczące technicznych problemów uniemożliwiających korzystanie z platformy przez 7 dni w tygodniu w godzinach 7:00 – 21:00. Zgłoszenia przyjmowane są drogą telefoniczną. Aktualne nr telefonów podane są na stronie cui.pg.edu.pl.
- Helpdesk odpowiada za zamieszczanie informacji na stronie enauczanie.pg.edu.pl lub cui.pg.edu.pl, związanych z niedostępnością platformy trwającą dłużej niż 60 min.
- Helpdesk odpowiada za zamieszczanie tekstowych oraz multimedialnych materiałów informacyjnych na stronie pomoc.pg.edu.pl, związanych z nowymi aplikacjami instalowanymi na platformie.
§4 Ochrona praw autorskich oraz danych osobowych
- Użytkownik platformy ponosi pełną odpowiedzialność za treści przez niego umieszczone, a w szczególności ponosi odpowiedzialność wynikającą z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. oprawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Użytkownikowi na platformie wolno zamieszczać wyłącznie utwory lub ich fragmenty, co do których przysługują mu stosowne uprawnienia (autorskie prawa majątkowe bądź licencja na danym polu eksploatacji), a w szczególności, co do których:
- przysługują zarówno osobiste, jak i majątkowe prawa autorskie (zamieszczanie przez twórców),
- autorskie prawa majątkowe bądź licencję na korzystanie z nich posiada Politechnika Gdańska, przy czym uprawnieniem objęte jest co najmniej zwielokrotnianie i rozpowszechnianie przedmiotowych utworów w sieci Internet,
- przysługują autorskie prawa majątkowe lub licencja na korzystanie z nich na podstawie umów przeniesienia praw lub udzielenia licencji zawartych z osobami trzecimi, obejmujących co najmniej zwielokrotnianie i rozpowszechnianie przedmiotowych utworów w sieci Internet ,
- autorskie prawa majątkowe wygasły.
- Użytkownikowi wolno zamieszczać materiały, które nie podlegają ochronie autorsko prawnej pod warunkiem poszanowania innych praw majątkowych do tych materiałów.
- Powzięcie przez administratora wiarygodnej informacji o naruszeniu praw autorskich lub pokrewnych skutkuje zablokowaniem konta oraz powiadomieniem władz jednostki organizacyjnej uczelni, w której dana osoba jest zatrudniona lub studiuje.
- Użytkownicy mogą korzystać z materiałów zamieszczonych na platformie internetowej wyłącznie na własny użytek osobisty do celów kształcenia zgodnie z programem kształcenia z zachowaniem przepisów Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 1994 r. Nr 24 poz. 83, z późn. zmianami).
- Modyfikowanie, kopiowanie, przesyłanie, publiczne odtwarzanie oraz wszelkie wykorzystywanie tych treści zamieszczanych na platformie do celów komercyjnych wymaga respektowania praw własności intelektualnej. Użytkownicy ponoszą całkowitą odpowiedzialność za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku ich sprzecznego z powyższym zastrzeżeniem działania.
- Materiały i wypowiedzi zamieszczone przez użytkowników mogą być modyfikowane, bądź usuwane przez prowadzącego e-kurs, koordynatora, administratora technicznego, w przypadku gdy zostaną one uznane za niezgodne z postanowieniami niniejszego regulaminu. Dotyczy to w szczególności wypowiedzi i materiałów nie związanych z programem studiów.
- W materiałach oraz wypowiedziach nie wolno zamieszczać treści nieprzyzwoitych, obraźliwych ani obscenicznych (art. 141 Kodeksu Wykroczeń).
- Politechnika Gdańska zastrzega sobie prawo do niewyrażenia zgody na upowszechnianie, wprowadzanie zmian czy też przesyłanie, powielanie, drukowanie, publiczne odtwarzanie tekstów, grafiki, animacji, dźwięków i innych materiałów dostępnych za pośrednictwem platformy.
- Dane osobowe użytkowników platformy są przetwarzana na podstawie zgody (art. 6 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 - RODO) lub umowy (art. 6 lit. b RODO) w przypadku użytkowników zewnętrznych oraz przepisu prawa (art. 6 lit. c RODO) w przypadku użytkowników będących studentami, doktorantami lub pracownikami Politechniki Gdańskiej. Użytkownikowi przysługuje prawo wglądu i poprawiania danych osobowych oraz cofnięcia zgody w przypadku kiedy przetwarzanie danych odbywa się za zgodą.
§5 Uruchamianie oraz udostępnianie e-kursów w e sklepie
- Prowadzący e-kurs zgłasza do Helpdesku informację o chęci uruchomienia e kursu w e sklepie oraz mailowo informuje koordynatora e-learningu danego wydziału lub centrum o rozpoczęciu procesu uruchamiania e-kursu w e-sklepie.
- Obowiązkiem prowadzącego e-kurs, który ma być uruchomiony w e-sklepie, jest założenie osobnego rachunku bankowego skojarzonego z Politechniką Gdańską, zgodnie z procedurą Kwestury. Działanie to musi być wykonane przed przesłaniem zgłoszenia do Helpdesku.
- Zgłoszenie do Helpdesku oraz informacja do koordynatora e-learningu powinny zawierać informacje:
- imię i nazwisko oraz adres e-mail prowadzącego odpowiedzialnego za e-kurs,
- tytuł e-kursu oraz adres kursu w platformie eNauczanie PG,
- numer rachunku bankowego, na który mają być księgowane wpływy.
- W odpowiedzi na zgłoszenie do Helpdesku dotyczące uruchomienia e-kursu w e-sklepie, Administrator Techniczny platformy:
- zgłasza przesłany numer rachunku bankowego do operatora płatności on-line, aby umożliwić przyjmowanie wpłat na konto,
- ogranicza dostęp do e-kursu tylko dla osób, które wniosły opłatę, tym samym aktywując przyjmowanie płatności w wybranym e-kursie.
- Odpowiedzialność za treści merytoryczne, jakość oraz prowadzenie e-kursu ponosi prowadzący e-kurs.
§6 Korzystanie z e-kursów z oferty e-sklepu
- Za pośrednictwem e-sklepu, Politechnika Gdańska świadczy na rzecz klienta następujące usługi drogą elektroniczną:
- złożenie zamówienia w celu uzyskania dostępu do treści cyfrowych w formie e-kursu,
- założenie i utrzymywanie konta użytkownika w systemie, wraz z zapewnieniem dostępu do treści e-kursów, których klient jest uczestnikiem,
- W celu korzystania z formularza płatności za e-kurs konieczne jest spełnienie poniższych warunków:
- dostęp do sieci Internet,
- korzystanie z zaktualizowanej przeglądarki internetowej: Mozilla Firefox, Google Chrome, Microsoft, Edge lub Apple Safari,
- posiadanie aktywnego adresu e-mail,
- posiadanie aktywnego konta użytkownika w platformie eNauczanie PG,
- Korzystanie ze sklepu internetowego jest uzależnione od akceptacji cookies oraz polityki prywatności. Brak akceptacji plików cookies może skutkować niewłaściwym funkcjonowaniem sklepu.
- Aby dokonać zakupu należy:
- być zarejestrowanym i aktywowanym użytkownikiem platformy eNauczanie PG,
- zalogować się na indywidualne konto użytkownika,
- przejść na stronę kursu dostępnego za opłatą,
- na stronie kursu wybrać przycisk Wybierz typ płatności,
- w pojawiającym się oknie wybrać (poprzez kliknięcie myszy na tytule) metodę płatności "ePłatności",
- swój wybór potwierdzić przyciskiem Kontynuuj, co jest jednoznaczne z utworzeniem zamówienia na dostęp do kursu i stanowi oświadczenie woli klienta prowadzące do zawarcia z Politechniką Gdańską umowy o dostarczenie treści cyfrowych stanowiących zawartość e-kursu.
- dokonać płatności on-line
- Niezwłocznie po wniesieniu na rzecz Politechniki Gdańskiej opłaty odpowiadającej cenie wybranego przez klienta e-kursu, nadawany jest dostęp do treści obejmujących e-kurs, o czym użytkownik powiadamiany jest poprzez obecność e-kursu na stronie Moje Kursy platformy eNauczanie PG, lub wiadomość e-mail z linkiem do e-kursu.
- Z chwilą zalogowania się do konta użytkownika po zawarciu umowy, Politechnika Gdańska spełnia świadczenie klientowi usługi polegającej na dostarczeniu w całości treści cyfrowych (niezapisanych na nośniku materialnym) objętych przedmiotem umowy.
- Klient zobowiązany jest korzystać z platformy eNauczanie PG w sposób zgodny z prawem, Regulaminem i dobrymi obyczajami, a w szczególności:
- korzystać z platformy eNauczanie PG w sposób niezakłócający działania platformy, nienaruszający jakichkolwiek praw, dóbr lub interesów osób trzecich, niewpływający negatywnie na jej bezpieczeństwo i wydajność,
- nie udostępniać danych logowania do konta użytkownika osobom trzecim,
- nie udostępniać treści e-kursu bez uprzedniej zgody Prowadzącego e-kurs,
- W razie korzystania z platformy eNauczanie PG w sposób sprzeczny z ust. 7 powyżej, Administrator zachowuje prawo do zablokowania klientowi dostępu do platformy lub zakupionego e-kursu.
- Klient, który zawarł z Politechniką Gdańską umowę na odległość o dostarczenie treści cyfrowych, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia w drodze jednoznacznego oświadczenia przesłanego do Helpdesku.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Politechnikę Gdańską o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Wszelkie reklamacje związane z treścią e-kursu, klient może zgłaszać poprzez indywidualny kontakt z Prowadzącym e-kurs. W reklamacji klient powinien podać imię i nazwisko, a także rodzaj nieprawidłowości.
§7 Przepisy końcowe
- Politechnika Gdańska zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania na stronie internetowej enauczanie.pg.edu.pl.
- Wszystkie osoby korzystające z usług i informacji dostępnych na platformie eNauczanie PG zobowiązane są do przestrzegania niniejszego regulaminu.
- Nieprzestrzeganie regulaminu jest równoznaczne z utratą prawa do korzystania z platformy.
<< Powrót