Kursy Wydziału Architektury

Zajęcia mają charakter praktyczny i skupiają się na opracowaniu koncepcyjnego projektu architektonicznego realizowanego na potrzeby Wydziału Farmacji Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. Studenci podejmują się reinterpretacji części historycznego budynku z lat 30. XX wieku, łącząc ideę ponownego wykorzystania (reuse) z nowoczesnym podejściem do projektowania przestrzeni nauki i integracji.

W oparciu o analizy historyczne, materiały źródłowe, wizje terenowe oraz wytyczne inwestora, uczestnicy opracowują etiudę koncepcyjną obejmującą aranżację wybranych przestrzeni dydaktycznych i integracyjnych. Praca odbywa się w zespołach projektowych w formule konkursowej, z prezentacjami etapowymi.

Zajęcia pozwalają studentom zmierzyć się z realnymi warunkami procesu projektowego, rozwijając umiejętność analizy, pracy zespołowej, współpracy z inwestorem oraz tworzenia nowoczesnych koncepcji w kontekście historycznego dziedzictwa miejsca

Zajęcia mają charakter praktyczny i skupiają się na opracowaniu koncepcyjnego projektu architektonicznego realizowanego na potrzeby Wydziału Farmacji Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. Studenci podejmują się reinterpretacji części historycznego budynku z lat 30. XX wieku, łącząc ideę ponownego wykorzystania (reuse) z nowoczesnym podejściem do projektowania przestrzeni nauki i integracji.

W oparciu o analizy historyczne, materiały źródłowe, wizje terenowe oraz wytyczne inwestora, uczestnicy opracowują etiudę koncepcyjną obejmującą aranżację wybranych przestrzeni dydaktycznych i integracyjnych. Praca odbywa się w zespołach projektowych w formule konkursowej, z prezentacjami etapowymi.

Zajęcia pozwalają studentom zmierzyć się z realnymi warunkami procesu projektowego, rozwijając umiejętność analizy, pracy zespołowej, współpracy z inwestorem oraz tworzenia nowoczesnych koncepcji w kontekście historycznego dziedzictwa miejsca

Zajęcia mają charakter praktyczny i skupiają się na opracowaniu koncepcyjnego projektu architektonicznego realizowanego na potrzeby Wydziału Farmacji Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. Studenci podejmują się reinterpretacji części historycznego budynku z lat 30. XX wieku, łącząc ideę ponownego wykorzystania (reuse) z nowoczesnym podejściem do projektowania przestrzeni nauki i integracji.

W oparciu o analizy historyczne, materiały źródłowe, wizje terenowe oraz wytyczne inwestora, uczestnicy opracowują etiudę koncepcyjną obejmującą aranżację wybranych przestrzeni dydaktycznych i integracyjnych. Praca odbywa się w zespołach projektowych w formule konkursowej, z prezentacjami etapowymi.

Zajęcia pozwalają studentom zmierzyć się z realnymi warunkami procesu projektowego, rozwijając umiejętność analizy, pracy zespołowej, współpracy z inwestorem oraz tworzenia nowoczesnych koncepcji w kontekście historycznego dziedzictwa miejsca

Zajęcia mają charakter praktyczny i skupiają się na opracowaniu koncepcyjnego projektu architektonicznego realizowanego na potrzeby Wydziału Farmacji Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. Studenci podejmują się reinterpretacji części historycznego budynku z lat 30. XX wieku, łącząc ideę ponownego wykorzystania (reuse) z nowoczesnym podejściem do projektowania przestrzeni nauki i integracji.

W oparciu o analizy historyczne, materiały źródłowe, wizje terenowe oraz wytyczne inwestora, uczestnicy opracowują etiudę koncepcyjną obejmującą aranżację wybranych przestrzeni dydaktycznych i integracyjnych. Praca odbywa się w zespołach projektowych w formule konkursowej, z prezentacjami etapowymi.

Zajęcia pozwalają studentom zmierzyć się z realnymi warunkami procesu projektowego, rozwijając umiejętność analizy, pracy zespołowej, współpracy z inwestorem oraz tworzenia nowoczesnych koncepcji w kontekście historycznego dziedzictwa miejsca