Wymagania, zasady oceniania i efekty kształcenia
Wymagania, zasady oceniania i efekty kształcenia
Wymagania wstępne:
Brak wymagań wstępnych.
Zasady oceniania:
Kurs przeprowadzony zostanie w formie e-learningu w czasie semestru zimowego.
W trakcie trwania e-kursu student musi rozwiązać 4 quizy edukacyjne pomagające ocenić wiedzę i umiejętności zdobyte w poszczególnych lekcjach oraz quiz końcowy z całości wprowadzonego materiału. Liczba podejść do quizów edukacyjnych jest nieograniczona, liczba podejść do quizu końcowego wynosi 1.
Warunkiem koniecznym zaliczenia e-kursu jest uczestnictwo w forum, rozwiązanie quizów oraz wypełnienie ankiety ewaluacyjnej. Warunkiem zaliczenia e-kursu jest zdobycie co najmniej 60% punktów z quizu końcowego.
Za rozwiązanie każdego quizu edukacyjnego na poziomie 80%-100% student otrzymuje jeden punkt.
Za uzyskanie 80%-100% punktów z quizu końcowego w e-kursie student otrzyma 6 punktów za aktywność w kursie prowadzonym metodą tradycyjną, za otrzymanie 60% - 79% punktów przyznane zostaną 3 punkty w kursie tradycyjnym.
Student w ramach uczestnictwa w e-kursie może uzyskać maksymalnie 10 punktów.
Student, który nie spełni choć jednego z warunków koniecznych dla ukończenia kursu otrzymuje za e-kurs 0 punktów.
Na egzaminie końcowym w kursie tradycyjnym pojawi się zadanie sprawdzające zagadnienia wprowadzone na e-kursie.
10 punktów możliwych do otrzymania w ramach e-kursu stanowi 10% punktacji ogólnej przedmiotu Matematyka I, w ramach którego przeprowadzany jest przedmiotowy e-kurs.
E-Kurs
E-kurs zrealizowany jest w konwencji e-learningu.
Składa się z czterech modułów tematycznych:
- Działania na potęgach
- Własności logarytmów
- Funkcje wykładnicze i logarytmiczne.
- Równania i nierówności logarytmiczne i wykładnicze.
W skład kursu wchodzą cztery quizy edukacyjne oraz jeden quiz końcowy.
Uczestnik kursu ma możliwość komunikacji z prowadzącym oraz pozostałymi uczestnikami za pomocą forum zintegrowanego z kursem.
Efekty kształcenia:
Rozeznanie w kontekście historycznym zagadnień będących tematyką kursu.
Znajomość definicji i własności potęg.
Znajomość definicji i własności logarytmów.
Znajomość własności funkcji wykładniczych i logarytmicznych.
Umiejętność wyznaczania dziedziny funkcji logarytmicznych.
Umiejętność rysowania wykresów funkcji wykładniczych i logarytmicznych.
Umiejętność rozwiązywania równań i nierówności wykładniczych i logarytmicznych.