Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z różnymi metodami pozyskiwania i analizy informacji niezbędnych do podejmowania decyzji w obszarze marketingu.
- Nauczyciel: Edyta Gołąb-Andrzejak
- Nauczyciel: Wojciech Kowalczyk
- Nauczyciel: Wojciech Kowalczyk
- Nauczyciel: Paweł Kliber
- Nauczyciel: Paweł Kliber
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z różnymi metodami pozyskiwania i analizy informacji niezbędnych do podejmowania decyzji w obszarze marketingu.
- Nauczyciel: Edyta Gołąb-Andrzejak
- Nauczyciel: Wojciech Kowalczyk
- Nauczyciel: Wojciech Kowalczyk
- Nauczyciel: Ewa Hope
Celem zajęć jest rozwój kompetencji negocjacyjnych studentów niestacjonarnych, realizujących program II stopnia na kierunku Zarządzanie.
- Nauczyciel: Beata Krawczyk-Bryłka