Kurs socjologii dla studentów Analityki gospodarczej semestr 2 23/24
- Nauczyciel: Damian Winczewski
- Nauczyciel: Sławomir Ostrowski
- Nauczyciel: Edyta Gołąb-Andrzejak
- Nauczyciel: Joanna Świątek
Wybrane zagadnienia makroekonomiczne. Kurs dla AG I sem. 2, 30h wykładu i 30h ćwiczeń.
- Nauczyciel: Aniela Mikulska
- Nauczyciel: Krystian Zawadzki
- Nauczyciel: Wojciech Kowalczyk
- Nauczyciel: Wojciech Kowalczyk
- Nauczyciel: Natalia Przybylska
Kurs z Podstaw marketingu zapoznaje słuchaczy z podstawowymi założeniami dotyczącymi marketingu i jego istoty. Przybliża działania i narzędzia marketingowe stosowane w praktyce gospodarczej. Ukazuje znaczenia analitycznej części działań w obszarze marketingu niezbędnej do podejmowania decyzji marketingowych.
- Nauczyciel: Wojciech Kowalczyk
- Nauczyciel: AGNIESZKA Kozłowska
- Nauczyciel: Natalia Przybylska
- Nauczyciel: Dagmara Nikulin
- Nauczyciel: Jarosław Krajewski
- Nauczyciel: Piotr Figura
- Nauczyciel: Marta Szeluga-Romańska
- Nauczyciel: Hanna Adamkiewicz
- Nauczyciel: Andrzej Lisak
Szanowni Państwo!
Witam serdecznie na kursie Podstawy Zarządzania. Przez cały semestr będziemy się zagłębiali w koncepcje, problemy i przykłady związane z procesami zarządzania.
Moje konsultacje:
PONIEDZIAŁKI, 11:00-12:00, pok. 504.
Do zobaczenia!
Marta Romańska
- Nauczyciel: Marta Szeluga-Romańska