E-kurs z PODSTAW MARKETINGU zapoznaje słuchaczy z podstawowymi założeniami dotyczącymi marketingu i jego istotą. Przybliża działania i narzędzia marketingowe stosowane w praktyce gospodarczej. Ukazuje znaczenia analitycznej części działań w obszarze marketingu niezbędnej do podejmowania decyzji marketingowych.

eKurs do przedmiotu INFORMATYKA BIZNESOWA - Studia stacjonarne_24/25

Zarządzanie Międzynarodowe to kurs, którego celem jest zapoznanie z kluczowymi aspektami zarządzania w globalnym środowisku biznesowym. Zajęcia skupiają się na analizie strategii międzynarodowych przedsiębiorstw, wyzwań związanych z różnorodnością kulturową, negocjacjami międzykulturowymi oraz operacjami na rynkach międzynarodowych. Studenci zdobywają wiedzę i umiejętności potrzebne do skutecznego zarządzania międzynarodowymi zespołami, adaptacji strategii do różnych rynków oraz rozwiązywania problemów związanych z globalną działalnością biznesową.