- Nauczyciel: Andrzej Karalus
- Nauczyciel: Piotr Kasprzak
- Nauczyciel: Piotr Kasprzak
- Nauczyciel: Aniela Mikulska
- Nauczyciel: Magdalena Olczyk
- Nauczyciel: Aniela Mikulska
- Nauczyciel: Magdalena Olczyk
- Nauczyciel: Monika Wyrzykowska-Antkiewicz

E-kurs z PODSTAW MARKETINGU zapoznaje słuchaczy z podstawowymi założeniami dotyczącymi marketingu i jego istotą. Przybliża działania i narzędzia marketingowe stosowane w praktyce gospodarczej. Ukazuje znaczenia analitycznej części działań w obszarze marketingu niezbędnej do podejmowania decyzji marketingowych.
- Nauczyciel: Edyta Gołąb-Andrzejak
- Nauczyciel: Wojciech Kowalczyk
- Nauczyciel: Wojciech Kowalczyk
- Nauczyciel: Jakub Gużyński
- Nauczyciel: Bartosz Woliński
- Nauczyciel: Bartosz Woliński

eKurs do przedmiotu INFORMATYKA BIZNESOWA - Studia stacjonarne_24/25
- Nauczyciel: Grażyna Musiatowicz-Podbiał
- Nauczyciel: Andrzej Lisak
- Nauczyciel: Andrzej Lisak

Zarządzanie Międzynarodowe to kurs, którego celem jest zapoznanie z kluczowymi aspektami zarządzania w globalnym środowisku biznesowym. Zajęcia skupiają się na analizie strategii międzynarodowych przedsiębiorstw, wyzwań związanych z różnorodnością kulturową, negocjacjami międzykulturowymi oraz operacjami na rynkach międzynarodowych. Studenci zdobywają wiedzę i umiejętności potrzebne do skutecznego zarządzania międzynarodowymi zespołami, adaptacji strategii do różnych rynków oraz rozwiązywania problemów związanych z globalną działalnością biznesową.
- Nauczyciel: Magdalena Popowska
- Nauczyciel: KAMIL Brodnicki
- Nauczyciel: Błażej Kochański
- Nauczyciel: Aleksandra Kordalska