NARYSUJ MI SWÓJ ULUBIONY WIDOK- METODY OCENY WIDOKU Z OKNA WEDŁUG WYTYCZNYCH OŚWIETLENIOWYCH
- Nauczyciel: NATALIA Sokół
Wpływ Światła Dziennego na Osoby Neurotypowe w Przestrzeniach Architektonicznych
- Nauczyciel: NATALIA Sokół
- Nauczyciel: Paulina Duch-Żebrowska
- Nauczyciel: Aleksandra Karpińska
- Nauczyciel: Mariya-Veronika Mochulska
Krótki opis problematyki zajęć: Studenci biorący udział w zajęciach zapoznają się z podstawowymi zagadnieniami przestrzennymi, formalnymi, funkcjonalnymi, prawnymi i projektowymi związanymi z budownictwem małych domków o powierzchni zabudowy nie przekraczającej 35m2. Uczą się rozumienia kontekstu miejsca oraz poprawnego wpisania w otoczenie. Zdobyte informacje pozwalają im lepiej zrozumieć otaczającą przestrzeń oraz zasady w niej obowiązujące.
- Nauczyciel: Jakub Gorzka
- Nauczyciel: Karolina Taraszkiewicz
Zajęcia proponowane są jako zintegrowane projektowanie architektoniczno –
urbanistyczne, powiązane z udziałem w konkursie.
- Nauczyciel: Jakub Kołodziejczak
- Nauczyciel: WERONIKA Mazurkiewicz
- Nauczyciel: ANNA Rubczak
- Nauczyciel: Karolina Taraszkiewicz
Cykl złożony jest z 15 wykładów z Teorii Projektowania Architektonicznego.
- Nauczyciel: Antoni Taraszkiewicz
- Nauczyciel: Karolina Taraszkiewicz
- Nauczyciel: Anna Wancław