NAUKI o ORGANIZACJI - przedmiot obnaża złożoność procesu zarządzania organizacją. W zasadzie, by dobrze zarządzać organizacją należy posiadać wiedzę z pogranicza wielu dyscyplin.  Dlatego treści przedmiotu, z jednej strony stanowią podstawę do zarządzania złożonością, z drugiej strony - inspirują do ciągłego doskonalenia.

Dobrzy managerowie mogą poprowadzić organizacje do sukcesu. Natomiast słabi, mogą zniszczyć nawet najsilniejszą. Ten przedmiot ma na celu przekazanie fundamentów wiedzy oraz wskazanie źródeł inspiracji do osobistego rozwoju tych DOBRYCH. Zapraszam

Wioleta Kucharska

ZASTOSOWANIA METOD EKONOMETRYCZNYCH W ZARZĄDZANIU

Prowadzący: dr  inż. Agnieszka Wałachowska

St. I stopnia, stacjonarne, Bachelor in Management, sem.5

Kurs Lean Management to 15h materiał teoretyczny on-line z mini zadaniami, którego istotnym rozwinięciem jest 30h ćwiczeń realizowanych w trybie stacjonarnym, czyli podczas naszych wspólnych zajęć.

Celem materiału teoretycznego jest przybliżenie Wam tzw. WHY?, czyli przyczyn, dla których wiedza, którą będziemy Wam przekazywać i umiejętności, które zdobywać będziecie podczas ćwiczeń stanowią wartość dla przedsiębiorstw i jej pracowników.

Celem ćwiczeń jest wsparcie Was w rozwoju umiejętności, które pozwolą Wam stać się członkami rynku pracy pożądanymi przez najlepsze przedsiębiorstwa.

Do zobaczenia na wykładach, on-line i na ćwiczeniach!

Joanna Czerska

Materiał wykładowy i uzupełniający do zajęć przedmiotu Lean Manufacturing

Celem przedmiotu Lean Manufacturing jest rozwinięcie umiejętności wykorzystania narzędzi Lean Manufacturing do eliminacji kluczowych wyzwań w procesach produkcyjnych.

Celem materiału teoretycznego (wykłady) jest przybliżenie studentom problemów, które pojawiają się w procesach produkcyjnych oraz sposobu w jaki przedstawiane narzędzia pomagają w ich rozwiązaniu.

Celem ćwiczeń jest wsparcie studentów w rozwoju umiejętności, wykorzystania narzędzi dla różnorodnych procesów i sytuacji.

The course explores strategic management choices along with the role of innovation in creating sustainable competitive advantage. It introduces frameworks and tools of strategic management (e.g. how to analyze organizations in their industry context and how to design and execute a coherent strategy). Concepts such as value creation, product diversification, clustering and open innovation will be explored to understand how entrepreneurs manage innovation inside and outside of the boundaries of organizations. 

In addition to the basics of innovation and strategy, the course will introduce insights and tools from fields such as entrepreneurship (e.g. how and why individuals identify promising opportunities while others do not), marketing (e.g. how the transfer from early, small market segments to broad market segments can be managed), and management (e.g. how new business models in the area of open and distributed innovation can look like).

Materiały do przedmiotu "Informatyka biznesowa" - studia niestacjonarne, 75online, sem. letni 2024/25.

Materiały do przedmiotu "INFORMATYKA BIZNESOWA" - studia niestacjonarne, sem. letni 2024/25.