Przejdź do głównej zawartości
eNauczanie
  • Strona główna platformy
  • Wszystkie kursy
  • Więcej
Polski ‎(pl)‎
English ‎(en)‎ Polski ‎(pl)‎
Jesteś zalogowany jako gość
Zaloguj się
Strona główna platformy Wszystkie kursy
  1. Wydział Zarządzania i Ekonomii
  2. Studia stacjonarne
  3. Studia I-go stopnia
  4. Corporate Social Responsibility BiM
  5. Customers as stakeholder

Customers as stakeholder

Customers as stakeholder

Marketing and ethical problems of persuasion in advertisement. Product and service issues.

    • [John_M._Kline]_Ethics_for_International_Business(BookFi.org).pdf[John_M._Kline]_Ethics_for_International_Business(BookFi.org).pdf
    • [Katherine_Toland_Frith,_Barbara_Mueller]_Advertis(BookFi.org)(1).pdf[Katherine_Toland_Frith,_Barbara_Mueller]_Advertis(BookFi.org)(1).pdf
    • [Vance_Packard]_The_Hidden_Persuaders(BookFi.org).pdf[Vance_Packard]_The_Hidden_Persuaders(BookFi.org).pdf
◄ Ecology, sustainable development and business
Globalization and the corporate world: CSR on the global arena ►

eNauczanie to usługa elektroniczna oparta na popularnym systemie Moodle, umożliwiająca szeroko rozumiane kształcenie zdalne, odbywanie zaliczeń testów weryfikujących wiedzę oraz dostęp do wirtualnych laboratoriów. Nowoczesna platforma dydaktyczna oferuje obecnie blisko 5000 kursów z różnych dziedzin wiedzy, obsługując ponad 20 tysięcy użytkowników rocznie.

Prywatność | Regulamin platformy | Deklaracja dostępności

 
  • Szablon e-kursu do przedmiotu
  • Portal informacyjny eNauczanie PG
  • Pomoc eNauczanie
  • Kalendarz roku akademickiego
  • Eduroam (sieć bezprzewodowa)

Do końca sesji pozostało:

Copyright © 2008 - 2025 Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej
Pobierz aplikację mobilną