
Wpływ Światła Dziennego na Osoby Neurotypowe w Przestrzeniach Architektonicznych
- Teacher: NATALIA Sokół

KAMiPN-KPP
- Teacher: Karolina Krośnicka
- Teacher: Elżbieta Marczak
- Teacher: Piotr Marczak
- Teacher: Anna Orchowska
Ścieżka środowiskowa
- Teacher: Justyna Martyniuk-Pęczek
- Teacher: ANNA Rubczak

Ścieżka środowiskowa
- Teacher: Magdalena Podwojewska
- Teacher: ANNA Rubczak

- Teacher: WERONIKA Mazurkiewicz
- Teacher: Katarzyna Zielonko-Jung
- Teacher: Jacek Droszcz
- Teacher: Agnieszka Gębczyńska-Janowicz
- Teacher: Rafał Janowicz
- Teacher: Dorota Kamrowska-Załuska
- Teacher: Barbara Zgórska
Prowadzący:
prof. dr hab. inż. arch. Lucyna Nyka & dr inż. arch. Izabela Burda & doktorant mgr inż. arch. Jakub Gorzka
Celem projektu jest zbadanie i opracowanie modeli wrażliwych na warunki hydrologiczne rozwiązań architektoniczno – urbanistycznych jako adaptacyjnych metod wspierających zrównoważony rozwój miejski, ze szczególnym uwzględnieniem architektury pływającej, w tym amfibijnej.
W ramach projektu zostaną zidentyfikowane i przeanalizowane różne typy architektury pływającej w kontekście ich skuteczności w procesach adaptacji do zmieniających się warunków hydrologicznych.
- Teacher: Izabela Burda
- Teacher: Jakub Gorzka
- Teacher: Lucyna Nyka

Wpływ Światła Dziennego na Osoby Neurotypowe w Przestrzeniach Architektonicznych
- Teacher: NATALIA Sokół

NARYSUJ MI SWÓJ ULUBIONY WIDOK- METODY OCENY WIDOKU Z OKNA WEDŁUG WYTYCZNYCH OŚWIETLENIOWYCH
- Teacher: NATALIA Sokół

Projekt architektoniczno-urbanistyczny prowadzony jest wspólnie przez 2 zespoły - Katedrę Projektowania Środowiskowego z zakresie projektu architektonicznego oraz Katedrę Urbanistyki i Planowania Regionalnego w zakresie projektu urbanistycznego.
- Teacher: Monika Arczyńska
- Teacher: Łukasz Pancewicz
- Teacher: Katarzyna Zielonko-Jung
Metodyka pracy naukowej 2024/25
- Teacher: Jakub Szczepański
- Teacher: AGNIESZKA Szuta

- Teacher: Piotr Lorens
- Teacher: Ksenia Piątkowska

LONDON RETROFIT: WESTMINSTER SITE ALLOCATION
Projekt w tym semestrze obejmie współpracę z City of London (część Westminster) w celu przeprowadzenia badań projektowych dotyczących rozwoju, architektury i rewitalizacji urbanistycznej centralnego obszaru wokół stacji Paddington. Projekt ten jest realizowany we współpracy z Bartlett School of Planning przy University College London (UCL) i University of Westminster.
- Teacher: Justyna Martyniuk-Pęczek
- Teacher: Ksenia Piątkowska
- Teacher: Marta Wojtkiewicz

ŚWIATŁO I WIDOK CZYLI W STRONĘ ZDROWSZEJ ARCHIEKTURY?
- Teacher: NATALIA Sokół

- Teacher: Patryk Deniziak
- Teacher: Małgorzata Gordziej-Zagórowska

- Teacher: Agnieszka Błażko
- Teacher: Magdalena Rembeza
- Teacher: ANNA Rubczak
- Teacher: Małgorzata Skrzypek-Łachińska

- Teacher: Izabela Burda
- Teacher: Jacek Droszcz
- Teacher: Agnieszka Gębczyńska-Janowicz
- Teacher: Dorota Kamrowska-Załuska
- Teacher: Elżbieta Marczak
- Teacher: Piotr Marczak
- Teacher: WERONIKA Mazurkiewicz
- Teacher: Lucyna Nyka
- Teacher: Aleksandra Tyszczuk

