
Wpływ Światła Dziennego na Osoby Neurotypowe w Przestrzeniach Architektonicznych
- Nauczyciel: NATALIA Sokół

KAMiPN-KPP
- Nauczyciel: Karolina Krośnicka
- Nauczyciel: Elżbieta Marczak
- Nauczyciel: Piotr Marczak
- Nauczyciel: Anna Orchowska
Ścieżka środowiskowa
- Nauczyciel: Justyna Martyniuk-Pęczek
- Nauczyciel: ANNA Rubczak

Ścieżka środowiskowa
- Nauczyciel: Magdalena Podwojewska
- Nauczyciel: ANNA Rubczak

- Nauczyciel: WERONIKA Mazurkiewicz
- Nauczyciel: Katarzyna Zielonko-Jung
- Nauczyciel: Jacek Droszcz
- Nauczyciel: Agnieszka Gębczyńska-Janowicz
- Nauczyciel: Rafał Janowicz
- Nauczyciel: Dorota Kamrowska-Załuska
- Nauczyciel: Barbara Zgórska
Prowadzący:
 prof. dr hab. inż. arch. Lucyna Nyka & dr inż. arch. Izabela Burda & doktorant mgr inż. arch. Jakub Gorzka
Celem projektu jest zbadanie i opracowanie modeli wrażliwych na warunki hydrologiczne rozwiązań architektoniczno – urbanistycznych jako adaptacyjnych metod wspierających zrównoważony rozwój miejski, ze szczególnym uwzględnieniem architektury pływającej, w tym amfibijnej. 
W ramach projektu zostaną zidentyfikowane i przeanalizowane różne typy architektury pływającej  w kontekście ich skuteczności w procesach adaptacji do zmieniających się warunków hydrologicznych.
- Nauczyciel: Izabela Burda
- Nauczyciel: Jakub Gorzka
- Nauczyciel: Lucyna Nyka

Wpływ Światła Dziennego na Osoby Neurotypowe w Przestrzeniach Architektonicznych
- Nauczyciel: NATALIA Sokół

NARYSUJ MI SWÓJ ULUBIONY WIDOK- METODY OCENY WIDOKU Z OKNA WEDŁUG WYTYCZNYCH OŚWIETLENIOWYCH
- Nauczyciel: NATALIA Sokół

Projekt architektoniczno-urbanistyczny prowadzony jest wspólnie przez 2 zespoły - Katedrę Projektowania Środowiskowego z zakresie projektu architektonicznego oraz Katedrę Urbanistyki i Planowania Regionalnego w zakresie projektu urbanistycznego.
- Nauczyciel: Monika Arczyńska
- Nauczyciel: Łukasz Pancewicz
- Nauczyciel: Katarzyna Zielonko-Jung
Metodyka pracy naukowej 2024/25
- Nauczyciel: Jakub Szczepański
- Nauczyciel: AGNIESZKA Szuta

- Nauczyciel: Piotr Lorens
- Nauczyciel: Ksenia Piątkowska

LONDON RETROFIT: WESTMINSTER SITE ALLOCATION
Projekt w tym semestrze obejmie współpracę z City of London (część Westminster) w celu przeprowadzenia badań projektowych dotyczących rozwoju, architektury i rewitalizacji urbanistycznej centralnego obszaru wokół stacji Paddington. Projekt ten jest realizowany we współpracy z Bartlett School of Planning przy University College London (UCL) i University of Westminster.
- Nauczyciel: Justyna Martyniuk-Pęczek
- Nauczyciel: Ksenia Piątkowska
- Nauczyciel: Marta Wojtkiewicz

ŚWIATŁO I WIDOK CZYLI W STRONĘ ZDROWSZEJ ARCHIEKTURY?
- Nauczyciel: NATALIA Sokół

- Nauczyciel: Patryk Deniziak
- Nauczyciel: Małgorzata Gordziej-Zagórowska

- Nauczyciel: Agnieszka Błażko
- Nauczyciel: Magdalena Rembeza
- Nauczyciel: ANNA Rubczak
- Nauczyciel: Małgorzata Skrzypek-Łachińska

- Nauczyciel: Izabela Burda
- Nauczyciel: Jacek Droszcz
- Nauczyciel: Agnieszka Gębczyńska-Janowicz
- Nauczyciel: Dorota Kamrowska-Załuska
- Nauczyciel: Elżbieta Marczak
- Nauczyciel: Piotr Marczak
- Nauczyciel: WERONIKA Mazurkiewicz
- Nauczyciel: Lucyna Nyka
- Nauczyciel: Aleksandra Tyszczuk
- Nauczyciel: Joanna Kabrońska
- Nauczyciel: Marek Sztafrowski

