Kurs e-learningowy stanowi uzupełnienie zajęć stacjonarnych z Technik Komputerowych dla studentów II stopnia (2 semestr) 

Celem zajęć jest nauka elementów systemu informacji geograficznej (GIS), technik modelowania oraz narzędzi do analiz środowiskowych.

Kurs e-learningowy stanowi uzupełnienie zajęć stacjonarnych z Technik Komputerowych dla studentów II stopnia (2 semestr) 

Celem zajęć jest nauka elementów systemu informacji geograficznej (GIS), technik modelowania oraz narzędzi do analiz środowiskowych.

Projekt studialny przeddyplomowy jest dedykowany studentom sem. 2 na II stopniu studiów jako przedmiot stanowiący wstęp analityczny do projektu dyplomowego magisterskiego na sem. 3.

Kurs prowadzony jest dla dyplomantów magisterskich dr inż. arch. Magdalena Podwojewskiej w celu organizacji i archiwizacji działań dydaktycznych. Na kursie zapisywany jest postęp prac przy projektach dyplomowych magisterskich realizowanych w KAMiPN, w SAMiKN, pod promotorską opieką M. Podwojewskiej w semestrze letnim 2023/24.

Tematami zadania projektowego będzie twórcza interpretacja termometru Fahrenheita lub peryskopu (polemoskopu) Heweliusza. Zadanie odnosi się do działań artystycznych i projektowych z obszaru Site-Specific. W związku z tym w realizowanych projektach powinien być uwzględniony charakter przestrzeni dziedzińca przed Gmachem Głównym PG. Należy zaprojektować i zrealizować model obiektu w skali 1:1  zintegrowany z w/w wymienioną przestrzenią. Ważnym elementem procesu projektowego jest uwzględnienie skali temperaturowej opracowanej przez Daniela Fahrenheit oraz optyki peryskopu Heweliusza. Kluczowa dla uzyskania efektu projektowego będzie współpraca w grupie, zaczynając od badań wstępnych, a na realizacji obiektu / obiektów kończąc.

Kurs przeznaczony dla dyplomantów - promotor Elżbieta Marczak

Kurs przeznaczony dla studentów realizujących przedmiot Projekt Architektoniczno-Urbanistyczny II w Studio Architektury Krajobrazów Nadwodnych oraz Studio Architektury Ochrony Zdrowia

Zajęcia dotyczące projektowania fasad z wykorzystaniem programowania komputerowego. Zajęcia z wykorzystaniem oprogramowania Rhinoceros + Grasshopper3d. Podczas laboratorium studenci będą pracować nad projektem krzywoliniowej fasady. 

 

Studenci w parach lub pojedynczo projektują system fasady, który w dalszej kolejności zostanie zapisany w formie algorytmu z wykorzystaniem Grasshopper3d. Każde z zajęć składa się z 2 etapów: wprowadzenia do nowego zagadnienia w oprogramowaniu oraz z części projektowej, podczas której studenci pracują nad rozbudowaniem algorytmu. Podczas zajęć studenci skorzystają z dodatkowych bibliotek oprogramowania grasshopper takich jak LunchBox oraz Weaverbird.

Kurs dotyczący użycia programu Blender do projektowania architektonicznego w standardzie openBIM.

Kurs przeznaczony jest dla dyplomantów zapisanych do KPŚ i KUiPR. Obejmuje projekt w skali urbanistycznej i architektonicznej dotyczący zakresu międzynarodowego projektu TELOS.