Grupa wtorkowa 13-16
- Teacher: Joanna Bach-Głowińska
- Teacher: Joanna Małuj
Grupa poniedziałkowa 17-20
- Teacher: Joanna Bach-Głowińska
- Teacher: JUSTYNA Breś
- Teacher: Paulina Szewczyk
(Breś, Bach-Głowińska)
- Teacher: Joanna Bach-Głowińska
- Teacher: JUSTYNA Breś

Tematem zadania będzie zaprojektowanie formy przestrzennej w hallu Wydziału Zarządzania PG. Zadanie odnosi się do działań artystycznych i projektowych z obszaru Site-Specific. W związku z tym należy zaprojektować i zrealizować model obiektu w skali 1:1 zintegrowany z w/w wymienioną przestrzenią. Jednym z elementów procesu projektowego jest uwzględnienie specyfiki Wydziału zarządzania. Kluczowa dla uzyskania efektu projektowego będzie współpraca w grupie, zaczynając od badań wstępnych, a na realizacji obiektu / obiektów kończąc. Opcjonalnie tematem zajęć może być zaprojektowanie muralu/reliefu we wnętrzu hallu (temat w ustalaniu).
Jednym z warunków uczestniczenia w zajęciach jest podstawowa znajomość programu Rhino oraz innych programów 3D.
- Teacher: Łukasz Ławrynowicz
- Teacher: Kacper Radziszewski
- Teacher: Krzysztof Wróblewski
- Teacher: Jacek Droszcz
- Teacher: Elżbieta Marczak
- Teacher: Piotr Marczak

Tematem zajęć projektowych będzie obiekt przestrzenny odnoszący się do twórczości wybranej artystki / artysty / grupy lub kolektywu artystycznego. Celem zadania jest zapoznanie się z określonymi nurtami w sztuce nowoczesnej i współczesnej (ewentualnie starszej) oraz ich twórcze zastosowanie w projektowaniu. Forma przestrzenna realizowana będzie w cyklu trzyetapowych przekształceń. Najpierw określonej ilości czerni w płaską czarnobiałą kompozycję graficzną, którą następnie przetwarzana zostanie w kompozycję barwną. Efektem finalnym procesu przekształceń jest obiekt przestrzenny, z założenia pozbawiony funkcji utylitarnych.
Obiekt przestrzenny jest głównym celem zajęć projektowych.
- Teacher: Dominika Krechowicz
- Teacher: Łukasz Ławrynowicz
- Teacher: Kacper Radziszewski
- Teacher: Edyta Urwanowicz
- Teacher: Krzysztof Wróblewski

- Teacher: Ksenia Piątkowska
- Teacher: Elżbieta Ratajczyk-Piątkowska

Kurs e-learningowy stanowi uzupełnienie zajęć stacjonarnych z Technik Komputerowych dla studentów II stopnia (2 semestr)
Celem zajęć jest nauka elementów systemu informacji geograficznej (GIS), technik modelowania oraz narzędzi do analiz środowiskowych.
- Teacher: JOANNA Badach

Kurs e-learningowy stanowi uzupełnienie zajęć stacjonarnych z Technik Komputerowych dla studentów II stopnia (2 semestr)
Celem zajęć jest nauka elementów systemu informacji geograficznej (GIS), technik modelowania oraz narzędzi do analiz środowiskowych.
- Teacher: JOANNA Badach
- Teacher: Agnieszka Gębczyńska-Janowicz
- Teacher: Dorota Kamrowska-Załuska
- Teacher: Elżbieta Marczak
- Teacher: WERONIKA Mazurkiewicz
Celem przedmiotu jest opracowanie projektu w skali urbanistycznej i architektonicznej z uwzględnieniem usług osiedlowych. Działania te będą poprzedzone szeregiem analiz (funkcjonalnych, komunikacyjnych, krajobrazowych, wysokościowych itd), które będą miały doprowadzić do powstania projektu usprawniającego działanie wskazanego terenu. Ważne także będzie wskazanie nowych funkcji, rozwiązań przestrzennych zmierzających do poprawy funkcjonowania danego obszaru. zajęcia będa prowadzone dla dyplomantów mgr KPŚ i KUiPR.
- Teacher: Piotr Lorens
- Teacher: Dorota Wojtowicz-Jankowska

- Teacher: Rafał Janowicz
- Teacher: MICHAŁ Kwasek
Kurs dla studentów II sem. mgr dla przedmiotu Seminarium dyplomowe
- Teacher: Anna Górka
- Teacher: Robert Idem
- Teacher: Rafał Janowicz
- Teacher: Karolina Krośnicka
- Teacher: Piotr Lorens
- Teacher: Magdalena Rembeza
- Teacher: Dorota Wojtowicz-Jankowska
- Teacher: Katarzyna Zielonko-Jung

- Teacher: Jan Cudzik
- Teacher: Piotr Lorens
- Teacher: Lucyna Nyka