The course addresses the challenges of achieving Goal 11 of the Global Sustainable Development Policy (17 Sustainable Development Goals) to make cities and human settlements inclusive, safe, resilient and sustainable.

teacher: dr Gabriela Rembarz grem@pg.edu.pl

Lectures are held remotely (TEAMS) in the arrangement of classes blocked according to an individual schedule. Starting point: Wed February 28, 2024, 8:30 a.m.

Join under link below:

https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_YTQ5OWVhMDMtOGE3My00YmY4LWFhNDMtMjNhMGE1NDU5MTA0%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%2286760356-0022-486f-b793-a2d470bba5a5%22%2c%22Oid%22%3a%2247795e6d-82a8-484f-89a6-1d30ab1df5c5%22%7d

W ramach kursu zgłębiona zostanie wiedza na temat Marketingu terytorialnego, który  staje się coraz popularniejszą gałęzią praktyki i nauki. W Polsce od niedawna traktowany jako koncepcja zarządzania miejscem, kreowania jego wartości dla różnych grup docelowych, budowanie tzw. "brandingu miasta".  Kurs prowadzony jest w formie wykładów oraz krótkich warsztatów.

W ramach kursu zgłębiona zostanie wiedza na temat Marketingu terytorialnego, który  staje się coraz popularniejszą gałęzią praktyki i nauki. W Polsce od niedawna traktowany jako koncepcja zarządzania miejscem, kreowania jego wartości dla różnych grup docelowych, budowanie tzw. "brandingu miasta".  Kurs prowadzony jest w formie wykładów oraz krótkich warsztatów.

W ramach kursu zgłębiona zostanie wiedza na temat Marketingu terytorialnego, który  staje się coraz popularniejszą gałęzią praktyki i nauki. W Polsce od niedawna traktowany jako koncepcja zarządzania miejscem, kreowania jego wartości dla różnych grup docelowych, budowanie tzw. "brandingu miasta".  Kurs prowadzony jest w formie wykładów, w formule online.