Historia filozofii z elementami historii matematyki (MAT1F02) dla kierunku Matematyka (WFTiMS), I stopnia - licencjackie, stacjonarne, 2019/2020 – sem. letni
Prowadzący: dr hab Andrzej Lisak, prof. PG
- Prowadzący: Andrzej Lisak
Dobrzy managerowie mogą poprowadzić organizacje do sukcesu. Natomiast słabi, mogą zniszczyć nawet najsilniejszą. Ten przedmiot ma na celu przekazanie fundamentów wiedzy oraz wskazanie źródeł inspiracji do osobistego rozwoju tych DOBRYCH. Zapraszam
Wioleta Kucharska
- Prowadzący: WIOLETA Kucharska
Marka, jako aktywo swoją wartością często przewyższa wartość przedsiębiorstwa. Interesariusze wzrostu wartości przedsiębiorstwa oczekują wzrostu wartości tego kluczowego aktywa. Kurs Zarządzanie marką, przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wiedzą na temat procesu zarządzania tym zasobem, który to proces zorientowany jest na wzrost wartości tego aktywa w czasie, w sposób efektywny, skuteczny i odpowiedzialny.
Zapraszam do udziału w moim kursie.
Wioleta Kucharska
- Prowadzący: WIOLETA Kucharska
The course explores strategic management choices along with the role of innovation in creating sustainable competitive advantage. It introduces frameworks and tools of strategic management (e.g. how to analyze organizations in their industry context and how to design and execute a coherent strategy). Concepts such as value creation, product diversification, clustering and open innovation will be explored to understand how entrepreneurs manage innovation inside and outside of the boundaries of organizations. |
In addition to the basics of innovation and strategy, the course will introduce insights and tools from fields such as entrepreneurship (e.g. how and why individuals identify promising opportunities while others do not), marketing (e.g. how the transfer from early, small market segments to broad market segments can be managed), and management (e.g. how new business models in the area of open and distributed innovation can look like). |
- Prowadzący: Karol Flisikowski
- Prowadzący: MARITA McPhillips
„ ICT w zarządzaniu licencjami” dla studentów studiów z zarządzania, edycja 2022
„ ICT w sklepie ” dla studentów BiM edycja 2022
- Prowadzący: Anna Baj-Rogowska
- Prowadzący: KAMIL Brodnicki
Kurs Zarządzanie produkcją obejmuje swoim zakresem materiał wykładowy oraz ćwiczeniowy.
Zarządzanie produkcją przypomina trochę grę w szachy. Trzeba przewidywać ruchy przeciwnika, którym są konsekwencje podejmowanych decyzji, a dodatkowo możesz się poruszać po planszy tylko według określonych reguł.
Z drugiej strony nie masz wiele czasu na podejmowanie decyzji. TIK-TAK. Czas goni, klienci czekają, a Ty masz za zadanie zorganizować posiadane zasoby, by nie tylko mądrze ale i możliwie najmniejszym kosztem dostarczyć wartość klientowi.
W tym miejscu znajdziesz materiały wprowadzające i wiedzę, którą wypraktykujesz na zajęciach, a także nieco więcej, na wypadek gdybyś chciał kiedyś zostać Managerem Produkcji :)

- Prowadzący: Joanna Czerska
- Prowadzący: Ewa Marjańska
- Prowadzący: MATEUSZ Muchlado
- Prowadzący: Olimpia Niziołek
- Prowadzący: Grzegorz Zieliński
Elementy prawa pracy (prof. P. Banasik) - kierunek Ekonomia
- Prowadzący: Przemysław Banasik
Kurs dla studentów realizujących ćwiczenia z przedmiotu polityka ekonomiczna w semestrze letnim 2021/2022
- Prowadzący: PAULINA Dębniak

- Prowadzący: Marta Kuc-Czarnecka

- Prowadzący: Marta Kuc-Czarnecka
Kurs przeznaczony dla studentów niestacjonarnych kierunku: AG II sem 2. Celem kursu jest zapoznanie studentów z zasadami analiz i konstrukcji modeli przestrzennych, przedstawienie miar koncentracji przestrzennej oraz specjalizacji oraz zapoznanie studentów z metodami wizualizacji danych przestrzennych.

- Prowadzący: Aleksandra Kordalska
Introduction to Management and Economics, Learning by Doing method based upon trends in geopolitics and modern economics frameworks, strategy and Business Models Management Tools SEMESTR II Green Technologies and Monitoring
- Prowadzący: Barbara Geniusz-Stepnowska